ملاحظات تعیین شده ایمپلنت و پل های دندانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 97
:: بازدید سال : 909
:: بازدید کلی : 3982

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

ملاحظات تعیین شده ایمپلنت و پل های دندانی
شنبه 22 تير 1398 ساعت 14:37 | بازدید : 97 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

تفاوت ایمپلنت و روکش های ونیر کامپوزیت چیست؟

ایمپلنت دندان می تواند جایگزین دندان از دست رفته باشد در صورتی که ریشه و تاج دندان به طور کامل از بین رفته باشد و هیچ امکانی برای نگهداری دندان وجود ندارد . اما در صورتی که تنها بخشی از تاج دندان دچار مشکل شده باشد میتوان از روکش برای منطقه بی دندانی استفاده کرد . به طور خلاصه و به عبارتی ساده تر ایمپلنت ها جایگزین دندان می شوند ولی روکش ها ظاهری زیبا به لبخند افراد می بخشند .

تحلیل استخوان فک به دلیل خالی مانده و از دست رفتن ریشه دندان است . اگر ریشه دندان در استخوان فک بماند استخوان فک دچار تحلیل نخواهد شد. از آنجایی که تحلیل رفتن استخوان درد ندارد افراد متوجه آن نخواهد شد. تحلیل استخوان در ناحیه فک تغییر چهره افراد را به دنبال خواهد داشت و در نتیجه پیری در چهره افراد نمایان می شود . برای جلوگیری از این افت استخوان و تغییر چهره، ایمپلنت بهترین گزینه خواهد بود .

گاهی  افراد با وجود داشتن دندانهای سالم، به دلایل مختلف دچار تغییر رنگ، پریدگی گوشه های دندان و یا به دلیل رشد نامنظم دندانها دچار به هم ریختگی های خیلی کمی می شوند که این مشکل با استفاده از روکش های ونییر کامپوزیت قابل درمان است و لبخند زیبایی و دندان های مرتب را به افراد هدیه می دهد .

کلینیک دندانپزشکی آدرینا در کادر خود با بهره گیری از متخصصین لثه، جراحان فک و صورت ، متخصصین ارتودنسی  و متخصص دندانپزشکی ترمیمی زیبایی همواره در تامین سلامت دهان ودندان مراجعه کنندگان گام برمی دارد . 

تاج دندان:

تاج ها به طور کامل برای پوشش دندان های آسیب دیده استفاده می شود. تاج دندان آسیب دیده را تقویت می کند، در حالیکه بهبود یافته به نظر می رسد، آنها همچنین می توانند در بالای یک ایمپلنت دندان قرار بگیرند تا به عنوان یک دندان عمل کنند. این دستگاه پروتز ثابت روی دندان یا ایمپلنت قرار می گیرد و بر خلاف پروتزها می تواند توسط دندانپزشک شما برداشته شود.

پل دندان:

پل شکاف پشت یک یا چند دندان از دست رفته می باشد. آنها توسط هر دندان طبیعی در اطراف فاصله یا ایمپلنت های دندانی پشتیبانی می شوند. پل ها فاصله بین دندان های از دست رفته را پوشش می دهند. دندان های لنگر دندان نامیده می شوند. دندان جایگزین به تاج های متصل به انتهای مهره ها متصل می شوند.

ایمپلنت دندان: ایمپلنت های ساخته شده از تیتانیوم (شبیه سازی ریشه دندان) طی عمل کاشت در فک متصل می شود. این اجازه را می دهد تا دندانپزشک شما دندان های جایگزین یا پل را در منطقه آسیب دیده قرار دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 




:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان , بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران , ایمپلنت دندان ارزان , ایمپلنت دندان به روش دیجیتال , ایمپلنت دندان به روش جدید , ایمپلنت دندان خوب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: